Skip to main content

ශ්‍රීලන්කන් ගුවන් සමාගම නව එයාර්බස් 350 ගුවන් යානා 4 ක් සහ එයාර්බස් 330 යානා 6 ක් තෝරා ගනී. SriLankan Airlines opts for six A330’s and four A350 XWB’s

කාර්යක්ෂම දිගුදුර ගුවන් යානා ඇණිය සඳහා ජයග්‍රාහී සුසංයෝගය

Winning combination for efficient long haul fleet

A350-900_Srilankan

ශ්‍රී ලංකාවේ ජාතික ගුවන් සේවය වන ශ්‍රී ලන්කන් ගුවන් සමාගම A350-900 යානා 4 ක් සහ A330-300 යානා 6 ක් මිල දී ගැනීම සඳහා එයාර්බස් සමාගම සමග අවබෝධතා ගිවිසුමක් අත්සන් කරනු ලැබීය. එයාර්බස් ගුවන් යානා භාවිතා කරන ගුවන් සමාගමක් වශයෙන් ශ්‍රීලන්කන් ගුවන් සමාගම එහි දිගු දුර ගුවන් ගමන් සඳහා ඉහළ ශක්‍යතාවයක් ඇති එයාර් 330 යානා සහ නවතම හඳුන්වා දීම වන එයාර්බස් 350 යානා යොදා ගනිමින් එහි යානා ඇණිය යාවත්කාලීන කිරීමට අදහස් කරයි.

800x600_1371634164_Srilankan_announcement_3

“දැනටමත් අපගේ එයාර්බස් 330 යානා දිගුදුර මෙහෙයුම් ඉතා සාර්ථකව, කාර්යක්ෂමව සහ මගීන්ගේ සුවමහසුව වෙනුවෙන් සේවය කරමින් සිටිනවා. අළුතින් එයාර්බස් 330 යානා සහ නවතම කාර්යක්ෂම ගුවන් යානා හඳුන්වා දීමක් වන එයාර්බස් 250 ගුවන් යානා අපගේ ආර්ථික තත්වයන් තවදුරටත් ඉහළ නංවනු ඇත.“ යනුවෙන් ශ්‍රීලන්කන් ගුවන් සමාගමේ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී කපිල චන්ද්‍රසේන මහතා පැවසීය.

“ අප ඉතාමත් සතුටුවෙනවා ශ්‍රීලන්කන් ගුවන් සමාගම අප කෙරෙහි තබා තිබෙන විශ්වාශය අළුත් කරවා ගැනීම සම්බන්ධයෙන්. ජයග්‍රාහී සුසංයෝගයක් වන එයාර්බස් 330 හා එයාර්බස් 350 යානා ශ්‍රීලන්කන් ගුවන් සමාගමට මගීන් වෙත ඉතා ඉහළ සුවදායී සේවයක් සැළසීමටත් සුපිරි කාර්යක්ෂමතාවයක් සෑම අවස්ථාවකම ළඟා කර ගැනීමටත් හැකියාව ලබාදෙනු ඇති.“ යනුවෙන් එයාර්බස් සමාගමේ ප්‍රධාන මෙහෙයුම් නිලධාරී ජෝන් ලීහි (John Leahy) පැවසීය.

එයාර්බස් ගුවන් යානා අසහාය නියමු කුටියක් සහ පොදු මෙහෙයුම් තත්වයන් ලබා දෙමින් ගුවන් සමාගම් වල එකම කාර්ය මණ්ඩලය, නඩත්තු ඉංජිනේරුවන් යොදා ගැනීමත් සහ මෙහෙයුම් නම්‍යතාවයත් නිසා ගුවන් සමාගමට ආර්ථික වශයෙන් වාසී දායී තත්වයක් ඇති කිරීමට සමත් වේ.

අද වන විට එයාර් බස් ගුවන් යානා අතර A330 යානා වැඩියෙන්ම භාවිතා වන පුළුල් බඳ සහිත ගුවන් යානා වර්ගයයි. එයාර්බස් සමාගමේ ගුවන් යානා ලොව වටා ගුවන් සමාගම් 100 ට වැඩි ප්‍රමාණයක් විසින් 1000 ට වැඩි යානා ගණනක් භාවිතා කරයි. එලෙසම 1200 ක් පමණ ඇණවුම් ද ලැබී තිබේ. නව නිෂ්පාදන වැඩිදියුණු කිරීම් සමග එයාර්බස් 330 යානය එම වර්ගයේ අනෙකුත් යානා අතර වඩා පිරිමැසුම්දායක සහ විශ්වාසනීයත්වයෙන් ඉහළ යානය බවට පත්වෙමින් තිබේ. මගීන් 270ත් 350ත් අතර ප්‍රමාණයක් ප්‍රවාහනය කිරීම සඳහා සැළසුම් කරනු ලබන නවතම ගුවන් යානය වන A350 XWB යානය මධ්‍යම ප්‍රමාණයේ දිගුදුර මෙහෙයුම් සිදු කළහැකි යානයකි. ලොව වටා පාරිභෝගිකයින් දැනටමත් යානා 600 ට වඩා වැඩි ඉල්ලුමක් ඇති මෙම A350 XWB යානා වල ඉතා ඉහළ ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවයක් සහ අඩු කාබන් ඩයි ඔක්සයිඩ් පිටකිරීමක් සහිතයි.

 

එයාර්බස් සමාගම විසින් නිකුත් කරන ලද ප්‍රවෘත්ති නිවේදනය මෙතනින් බලන්න. ඉහත පළවනුයේ එහි සිංහල පරිවර්තනයයි.

Comments

  1. 350 වලට දැනටමත් ශ්‍රී-ලංකන් ලාංඡන එහෙම පාට කරලා ඉවරද නැත්නම් මේ ෆොටෝ ශොප් වැඩක්ද ?

    කවද්ද මේවා ගන්න යන්නෙ ? මේ ඇවිල්ලා ශ්‍රී-ලංකන් විසින්, නවතම යානා එයාර් බස් වෙතින් කෙලින්ම මිළදී ගන්නා පළමු අවස්ථාවද ? ( කලින් ඔක්කොම සෙකන්ඩ් හැන්ඩ් නේද පාවිච්චි කළේ? )

    ශ්‍රී-ලංකන් සතුව යාමා කීයක් තියනවද මේ වෙනකොට?

    ඇයි දන්නෑ තාමත් මේ ශ්‍රී ලංකන් ලාංඡනය වෙනස් නොකරන්නෙ ? හරිම කැතයි මේ ගැරඬියා මාර්ක් එක..

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේක ෆොටෝෂොප් වැඩක්
      මේවා ගන්න දවසක් නෑහැ තාම. මොකද තාම මේ යානා හදමින් තියෙන්නෙ. මේක තමා පළමු වතාව මේ වගේ මිලදී ගන්න. හැබැයි මේකෙත් තියෙන්නෙ සාමාන්‍යෙයන් ගුවන් යානා මිලදී ගන්න ක්‍රමයම තමයි. මොකද අපේ වගේ රටවල් වලට කෙලින්ම මිලදී ගන්න හැකියාවක් නැහැ. මුදල් ප්‍රශ්න නිසා. බදු පදනම මත තමයි ගන්නෙ. බොහෝ දුරටත් මේවත් එහෙමයි. ඒක සාමාන්‍ය දෙයක්. දැන් තියෙන ඒවා කලින් පාවිච්චි කළ ඒවා.

      ශ්‍රීලන්කන් සතුව යානා 22 ක් තියෙනවා
      http://www.srilankan.com/en_uk/coporate/fleet

      මේ ලාංඡනය වෙනස් කරන්නකථා කලා
      නමුත් තාම නම් නැහැ.

      Delete
  2. දැන් මේ ටික ගත්තම ගුවන් සමාගම පට්ට විදිහට ලාබ පෙන්නයිද ............. ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. සමීර මේ විධියට ගුවන් යානා සේවයෙන් ඉවත් කර නව යානා ගැනීම සාමාන්‍යෙයන් සිදුවන දෙයක්. ගුවන්යානා වැඩි වශයෙන්ම අවුරුදු 15 ක් විතර තමා භාවිතා කරන්නෙ. ඉන්පසුව සේවයෙන් ඉවත් කරනවා. සමහර විට ඒවා භාණ්ඩ ප්‍රවාහන යානා බවට පත් කරනවා.
      මෙහි සඳහන් නව යානා ගැනීමත් ඒ වගේ සිද්ධියක්. අපේ දැනට තිබෙන යානා සියල්ලම වගේ අවුරුදු 15ට වැඩියි.
      පැරණි යානා භාවිතා කරන විට වියදම් වැඩියි. උපයන්න පුළුවන් ලාභ අඩුයි. අලුත් ඒවාගෙ නඩුත්තු අඩු නිසා මෙහෙයුම් වැඩි කර ලාභ ඉපයිය හැකියි.
      කෙසේ වෙතත් මේවායින් ලාභ පෙන්විය හැකියි.
      ස්තුතියි සමීර අදහස් දැක්වුවට

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇනෝ, ඔයාටත් ඉහල සමීරට කියලා තියෙන එකම බලන්න පුළුවන්.
      තව කාරුණික ඉල්ලීමක්. මේ බ්ලොග් අඩවිය අධ්‍යාපන වටිනාකමක් තියෙන විධියටයි පවත්වගෙන යන්නෙ. විශේෂයෙන්ම පාසැල් දරුවන් මේක බලනවා. මම මේකෙන් දේශපාලනය කථාකරන්නවත් කාටවත් දොස් නගන්නවත් යන්නෙ නැහැ.
      ඉතින් ඔබතුමාගෙන් කාරුණිකව ඉල්ලා සිටිනවා වචන භාවිතයේ දී සුදුසු පරිදි කරන්න කියලා

      Delete
  4. ඉශාර, මම ලියපු මේ පෝස්ට් එකට සෙන්නා දාපු කමෙන්ට් එකක් නිසා තමයි මම මේ පැත්තේ ගොඩ වැදුනේ.

    Aviation සම්බන්ධයෙන් ලියැවුනු කොටස් තුනකින් යුත් මේ ලිපිය මගේ ඉංග්‍රීසි HeyDude බ්ලොග් එකේ මේ වනවිට කොටස් දෙකකුත්, යාලුවන්ගේ ඉල්ලීම මත ඒකම පරිවර්තනය කරලා මගේ ඩෙනිම බ්ලොග් අඩවියේ එක කොටසකුත් පළ කරලා තියෙනවා.

    ඉශාර මේ පිළිබඳව ලොකූ උනන්දුවක් තියෙන කෙනෙක් බව පෙනෙන නිසයි ලින්ක් එක දැම්මේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මම ඔබගේ ලිපියේ 3 වන කොටස කියවීමට පෙරයි මේ පිළිතුර දෙන්නෙ. සෙන්නා කිව්වා වගේ මට පුළුවන් වෙයි ඔයාට යම් උදව්වක් කරන්න එයාර්සයිඩ් ගිහින් ෆොටෝ ටිකක් ගන්න. පුළුවන්නම් මගේ මේ සයිට් එකේ උඩින්ම තියෙන ඊමේල් ලින්ක් එකෙන් ඔයාගේ කන්ටෑක්ට්ස් දාලා මේල් එකක් දාන්න. බලමු පුළුවන් උපරිමය කරන්න.

      Delete
    2. බොහොම ස්තුතියි ඉෂාර. අහන්නත් සතු‍ටුයි. මම ඊ මේල් එකක් එවන්නම්. මම ලංකාවට එන්නේ නොවැම්බර්.ඕනෙ තරම් කල් තියෙනවා. එතකොට අපිට කෝච්චි ගැන, බස් ගැන වගේම ගුවන් යානා ගැනත් අසීමිත උනන්දුවක් දක්වන බ්ලොගර්ස්ලා ඉන්නවා නේද?

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

මොනවා හරි ලියලා ගියොත් හැදෙන්න පුළුවන්....

Popular posts from this blog

ගුවන් තොටුපළේ යන්නෙ මෙහෙමයි

අදට වසරයි කියන‍ පෝස්ට් එකට සංජු දාලා තිබ්බ කමෙන්ට් එකට ප්‍රතිචාරයක් විධියට මේ පෝස්ට් එක දාන්න හිතං හිටියත් දවසෙන් දවස ඒක කල් ගියා. අද ටිකක් වෙලාව අරන් කොහොම හරි මේක ලියන්න ඕනා. දැන් අපි හිතමු යම් පුද්ගලයෙක් විදේශ ගත වෙනවා කියලා. මුලින්ම මේ පුද්ගලයා කරන්න ඕනෙ ගුවන් ප්‍රවේශ පතක් ලබා ගැනීම සහ අදාළ රටට වීසා ලබා ගැනීම.  මේ ගුවන් ටිකට් පත් ලබා ගැනීම පිලිබඳව මම කලින් දාපු ගුවන් ටිකට්පතක් ලබා ගැනීමේ දී ඔබ දැන ගත යුතු කරුණු කියන පෝස්ට් එක බලන්න. ඒ වගේම යාමට නියමිත රටට වීසා ලබා ගැනීමත් සිදු කළ යුතුයි. මේ සඳහා සුදුසුම දේ ගුවන් ටිකටිපත් ලබා ගන්නා ස්ථානයෙන්ම ඒ විස්තර ලබා ගන්න එක. දැන් අපි හිතමු ගුවන් ටිකට් පත ලබා ගැනීමත් වීසා ලබා ගැනීමත් සිදු කර ුවසානයි කියලා. ඉන් පසුව තිබෙන්නේ ගුවන් ගමන පිටත් වීමට ගුවන් තොටුපළට යාමටයි. මෙහිදී ගුවන් ටිකට් පතේ සඳහන් වන පිටත් වන වේලාවට අවම වශයෙන් පැය 3ට වත් කලින් ගුවන් තොටුපළේ පිටත් වීමේ පර්යන්තයට පැමිණ සිටිය යුතුයි. ගුවන් තොටුපලට ඇතුල් වන විට පළමුවෙන්ම හමු වන්නේ පිටත්වීමේ පර්යන්තයයි. ගුවන් ගත වීමේදී ගෙන යන භාණ්ඩ ද සමග මේ පර්යන්තයට ඇතුළු විය යුතු අතර තමා සමග පැමිණි

සේපාල ඒකනායක - Sepala Ekanayake

ඔබ සමහර විට අහලා ඇති සේපාල ඒකනායක ගැන. හරියටම අදට අවුරුදු 28 ට පෙර එනම් 1982 ජූනි මාසේ 30 වෙනිදා සිවිල් ගුවන් යානයක් ගුවනේ දී පැහැර ගැනීම නිසා ඔහු ප්‍රසිද්ධ වුණා. මේ සිද්ධිය ලාංකීය ගුවන් ඉතිහාසයේ සිදු වුණේ පළමු වතාවට. ඒ වගේම අද වන තුරු ශ්‍රී ලාංකිකයෙක් අතින් එවන් දෙයක් සිදු වී නැහැ. අද දිනය මේ සම්බන්ධයෙන් විශේෂත්වයක් තිබෙන නිසා මා කැමතියි මේ ගැන ලියන්න. සේපාල ඒකනායක ඉපදුණේ 1949 ජූනි මාසේ 03 වෙනි දා දිනයක මාතර දිස්ත්‍රික්කයේ කරතොට කියන ගමේ. පාසැල් ගියේ හම්බන්තොට යෝධ කණ්ඩිය විද්‍යාලයට.  අවුරුදු 15 දි විතර නිවසින් වෙන් වන ඔහු කොළඹ ට පැමිණෙනවා. ඉන්පසු 1972 ඔහු ජර්මනියට පැමිණෙනවා. එහිදී ඔහුට ඇනා ඇල්ද්‍රොවන්දි නැමති ඉතාලි සුරූපිණිය හමු වෙනවා. පසුව ඔවුන් දෙදෙනා විවාහ වී ඉතාලියේ මොඩෙනා පෙදෙසේ පදිංචි වෙනවා. ඒ 1980 දී. එහිදී ඉපදෙන පුතාට ඔවුන් “ෆ්‍රී ඒකනායක“ නමින් නම් තබනවා. මෙහිදී සේපාලගේ වීසා එක නැති වෙන අතර ඉතාලියේ දී වීසා ඉල්ලු විට ශ්‍රී ලංකාවට පැමිණ වීසා ලබා ගන්නා ලෙස ඔවුන් පවසනවා. ඒ අනුව ඔහු ලංකාවට පැමිණ වීසා අයදුම් කරනු ලැබූ මුත් වසර හයක් ඒ සදහා බලා සිටින ලෙස ඔහුට දැනුම් දෙනවා. ඔහු ක

අදට වසරයි

මේ ලියන්න යන්නෙ නම් ගුවන් සේවාව ගැන නොවේ. අදට වසරකට පෙර තමයි ‘ අපේ අහස ‘ ට පළවෙනි පෝස්ට් එක දැම්මෙ. මේ වන විට ගුවන් සේවා සම්බන්ධ විවිධ මාතෘකා ඔස්සේ සටහන් 37 ක් පසුගිය වසර පුරාවටම එක් කීරීමට හැකියාව ලැබී තියෙනවා. ඒ සේරටම කමෙන්ට්ස් 173 ක් ලැබිලා තියෙනවා. හැබැයි මේ ගාණ ඇතුලේ තියෙනවා මම උත්තර දීපුවත්. “බ්ලොගර් ස්ටැට්“ වලින් කියන්නෙ නම් 3156 ක් මේ බ්ලොග් එකට ඇවිල්ලා තියෙනවා කියලා. මම පවත්වාගෙන ගිය කවුන්ටර්ස් වල හැටියට ආසන්න වශයෙන් 4000 ක විතර සංඛ්‍යාවක් ඇවිත් තියෙනවා. වැඩිම ගණනක් ඇවිත් කියෙන්නෙ තියෙන්නෙ ලංකාවේ පළමු ගුවන් ප්‍රදර්ශනය කියන පෝස්ට් එක බලන්න. මේ කාල සීමාව තුළ ලැබු ණ සියළු ප්‍රතිචාර මා ධෛර්යයට පත් කරවන ඒවා වීම ඉතාම සතුටට කාරණයක්. ඒ වගේම නිරන්තර සාමාජිකත්වයක් මේ සඳහා සිටින බව 30 ක් විතර වන සම්බන්ධකයින් ( Join with this site) ගණනිනුත් 11  ක් වන Followers   ලා ගණනිනුත් පැහැදිලි වෙනවා. ඒ වගේම දුරකථන මාර්ගයෙනුත් මට ලැබී තිබෙන ප්‍රතිචාර අනුව පෙනෙන්නෙ ‘අපේ අහස‘ ට  තවත් සාමාජිකයින් ඉන්නවා කියන එකයි. මම මේ ක්ෂේත්‍රයට එන විට දැනගෙන හිටියෙ අහසේ ගුවන් යානා යන බව විතරයි. කටුනායක ගුවන් තොටුප